loading...
ورک
وبلاگ روستای ورک بازدید : 179 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (1)

سراهم دوتا شد وای بر من نگار از من جدا شد وای بر من نگار از من جدا شد رفت به غربت به غربت آشنا شد وای بر من نگار نازنینم وال بشکوه وال بشکو نگار مال منه کوهان د میشو کوه به کوه میشمو تنگای به تنگای الهو چالی ور ورای صدای زنگای چروداران شما آهسته رانید دل یار من از فولاد و سنگای خروسک بانگ نزن حالا سحر نیست میون عاشقان چیزی خبر نیست خروس بالاروچ کر گردی و لال دو یاری زدن بر هم هنر نیست با تشکر از سایت خوبتان بنده اهل دنباید طالقان هستم و هر سال مسیر کوه پیمای از روستای خودمان تا شهسوار را میروم مسیر بسیار زیبا و قشنگی است و همان مسیر عزیز و نگار می باشد از مال خانی و نگار چشمه تا کرجو و بالاروچ و گرمارود،پیچه بن و آبگرم سه هزار موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سالار معصومي وركي در تاریخ 1395/10/27 و 13:29 دقیقه ارسال شده است

جالب بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اين وبلاگ براي آگاهي عموم مردم و مردمان خوب الموت در سرتاسر دنيا نوشته شده است. The blog for public awareness and good people around the world is written in Alamut
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قلعه حسن صباح در كدام منطقه از ايران اسلامي قرار دارد و مربوط به كدام دوره است؟
    چه نوع طبي را دوست داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 333
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 723
  • بازدید ماه : 1,501
  • بازدید سال : 8,705
  • بازدید کلی : 206,476